بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ

افزایش فروش
دسته بندی نشده

بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ

گوریلا مارکتینگ یا بازاریابی چریکی، نوعی تبلیغات است که هدف اصلی آن کاهش هزینه و افزایش اثربخشی و ماندگاری تبلیغات در ذهن مخاطب است.

هدف گوریلا مارکتینگ

در گوریلا مارکتینگ هدف این است تا با روش های نوین و کم هزینه، تبلیغات را با خلاقیت آمیخته و سودآوری بیشتری رقم زد.

تفاوت گوریلا مارکتینگ با دیگر

  روش هــای بازاریابـــی  در گوریلا مارکتینگ، برخلاف دیگر روش ها، کمبود بودجه را می توان با خلاقیت، تفکر و تلاش بیشتر، حل نمود.

در گوریلا مارکتینگ، چیزی به نام «آزمون و خطا» وجود ندارد و همه چیز بر مبنای آمار و ارقام است.

در این روش بیشتر از این که تمرکز بر جذب مشتری جدید باشد، تمرکز بر مشتریان فعلی است.

میزان اثربخشی گوریلا مارکتینگ

برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ، یکسان است و تفاوتی ندارد.

پیاده سازی گوریلا مارکتینگ

1 . پیام اصلی خود را که بتوانید در 5 ثانیه به مشتری منتقل کنید را مشخص کنید.

2 . هدف گذاری کنید. طبقه، برند و مشتری مخاطب را به درستی انتخاب نمایید.

3 . به ابعاد و آثار پیرامون هدف خود خوب فکر کنید.

4 . بررسی 360 درجه کنید. یعنی تمام روش هایی که این ایده را می تواند به حقیقت بیرونی نموده را تصور کنید.

قوانین گوریلا مارکتینگ

  • به جای صرف پول بر فرآیند بازاریابی، باید سرمایه زمانی، انرژی و خلاقیت خود را بر ارائه ایده جدید صرف نمایید.
  • به جای چشم پوشی از مشتریانی که یکبار خرید نموده اند، باید تمام انرژی را صرف پیگیری آنان نمایید.
  • باید بدانید که در این جنگ یک سلاح مثل تبلیغات کافی نیست و یک چریک، خوب می داند که برای موفقیت باید از ترکیبی از سلاح های سنتی و مدرن بازاریابی استفاده نمایید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare