تکنیک فروش snap
25 فروردین 1401 1401-01-25 19:57تکنیک فروش snap
تکنیک فروش snap
S :KEEP IT SIMPLE (ساده باش)
N : BE INVALUABLE (با ارزش باش)
A : ALWAYS ALIGN (همیشه سازگار باش)
P : RAISE PRIORITIES (در اولویت باش)
امروزه برای موفقیت در فروش، باید متوجه شوید که وقتی مشتریان بی حوصله و تحت فشار هستند. چه چیزی جواب می دهد.
شما باید تصمیم گیری سریع را برای مشتریان خود تسهیل کنید و فرآیند خرید را برای آنان سرعت بخشید.
یکی از تکنیک های کاربردی برای مواجه با مشتریان بی حوصله تکنیک اسنپ (SNAP) می باشد.
تعریف:
سرعت بخشیدن به فروش و موفق شدن در مقابل مشتری بی حوصله امروزی.
4 مولفه تکنیک اسنپ
- S :KEEP IT SIMPLE (ساده باش)
هدف شما به عنوان فروشنده باید این باشد که در فرآیند فروش از پیچیدگی دوری کنید و به سمت سادگی بروید. هرچه بیشتر همه چیز را ساده تر کنید، مشتری راحت تر خرید می کند. - N : BE INVALUABLE (با ارزش باش)
مشتریان دوست دارند با فروشندگانی کار کنند که می دانند چه می گویند و همیشه ایده های جدید مطرح می کنند. اطلاعات زیاد شما را نزد مشتری ارزشمند می کند و باعث می شود مشتری در بین رقبا شما را انتخاب کند. - A : ALWAYS ALIGN (همیشه سازگار باش)
مشتریان بی حوصله نیاز دارند که یک ارتباط سریع و فوری بین پیشنهاد شما و نیاز خود پیدا کنند. شما باید به مشتری این تضمین را بدهید که محصولات و یا خدمات شما بر روی توانایی آن ها در برطرف کردن نیاز آن ها تاثیر مثبت دارد. - P : RAISE PRIORITIES (در اولویت باش)
شما باید نسبت به همه ی پروژه های مختلفی که مشتری در حال انجام یا به دنبال انجام آن است هوشیار باشید و مطمئن شوید که پیشنهاد شما یک آیتم با اولویت بالاست.اولویت های مشتری مکررا تغییر می کند، بنابراین نیاز به تنظیم و توجه مستمر دارد.
تکنیک SNAP به شما کمک می کند روی طرز فکر مشتری تمرکز کنید و به اولویت، اهداف و نیازهای آنان پاسخ دهید و ارزش پیشنهادی خود را برای آن ها به نمایش بگذارید.