وبینار برندینگ

وبینار برند سازی و ثبت برند

برند سازی یکی از موارد بسیار مهم در موفقیت یک کسب و کار است. 
اگر شما به برند خود اهمیت میدهید و به فرایند برندسازی میپردازید باید بر اساس اصول حرفه ای و طبق یک فرایند حرفه ای پیش بروید. 
با رعایت اصول حرفه ای این موضوع میتوانید هر روز در مسیر برندسازی پیش بروید.

گام های برندینگ

گام اول
گام اول: قبل از هر کاری، اطلاعات جمع آوری کنید

تا میتوانید در ارتباط با این دو زمینه اطلاعات به دست آورید:
شخصیت برند:
تمام فرهنگ ها و شخصیت هایی را که برندتان میتواند داشته باشد، بررسی کنید.
(شخصیت های لوکس،جوان گرا،خانوادگی،رسمی و…)
رقابت:
وضعیت رقابت در بازار برندتان چطور است؟
(فرصت ها و تهدید هایش را بررسی کنید.)

گام دوم
گام دوم: شخصیت برندتان را تعریف کنید.

شخصیتی که برای بندتان تعیین کردید،باید مثال خون در هر چیزی که به برندتان مربوط است جریان داشته باشد.
همه چیز از المان های بصری گرفته تا لحن و بسته بندی محصول باید مطابق شخصیت برندتان باشد

گام سوم
گام سوم: برای برندتان چشم انداز تعریف کنید.

با توجه به اطلاعاتی که تا الان در دست دارید، نوبت آن رسیده که چشم انداز واضحی را برای خود و برندتان تعریف کنید. تا پتانسیل های موجود و پیش رویتان، مشخص و برنامه ریزی شود.

  • چه بازار هایی را هدف قرار بدهید؟
  • چقدر از این بازار سهم میخواهید؟
  • دوست دارید درباره برند شما، چه کسانی چه بگویند؟
گام چهارم
گام چهارم: مخاطبان خودتان را جذب کنید.

ببینید مشتریانتان کجا هستند؟ خودتان را نشان بدهید و به آن ها بگویید که برندی متعل به آن ها هستید؛همانی هستید که سلیقه وعلاقه و نیازشان میخواهد.(البته واقعا اینطور باشید؛ مردم باهوش شده اند و گول زدن را تشخیص میدهند!!)

گام پنجم
گام پنجم: برای برند سازی باید از 5 پل عبور کنید.
  • اگاهی بخشی از بودن و هویت برند!
  • شخصیت برند را به مخاطب بشناسانید!
  • اعتماد مشتری را جلب کنید.
  • اینجاد وابستگی به برند و محصولات.
  • تداوم ارتباط با مشتری.
گام اول: قبل از هر کاری، اطلاعات جمع آوری کنید

تا میتوانید در ارتباط با این دو زمینه اطلاعات به دست آورید:
شخصیت برند:
تمام فرهنگ ها و شخصیت هایی را که برندتان میتواند داشته باشد، بررسی کنید.
(شخصیت های لوکس،جوان گرا،خانوادگی،رسمی و…)
رقابت:
وضعیت رقابت در بازار برندتان چطور است؟
(فرصت ها و تهدید هایش را بررسی کنید.)

گام سوم: برای برندتان چشم انداز تعریف کنید.

با توجه به اطلاعاتی که تا الان در دست دارید، نوبت آن رسیده که چشم انداز واضحی را برای خود و برندتان تعریف کنید. تا پتانسیل های موجود و پیش رویتان، مشخص و برنامه ریزی شود.

  • چه بازار هایی را هدف قرار بدهید؟
  • چقدر از این بازار سهم میخواهید؟
  • دوست دارید درباره برند شما، چه کسانی چه بگویند؟
گام پنجم: برای برند سازی باید از 5 پل عبور کنید.
  • اگاهی بخشی از بودن و هویت برند!
  • شخصیت برند را به مخاطب بشناسانید!
  • اعتماد مشتری را جلب کنید.
  • اینجاد وابستگی به برند و محصولات.
  • تداوم ارتباط با مشتری.

گام های برندینگ

گام دوم: شخصیت برندتان را تعریف کنید.

شخصیتی که برای بندتان تعیین کردید،باید مثال خون در هر چیزی که به برندتان مربوط است جریان داشته باشد.
همه چیز از المان های بصری گرفته تا لحن و بسته بندی محصول باید مطابق شخصیت برندتان باشد

گام چهارم: مخاطبان خودتان را جذب کنید.

ببینید مشتریانتان کجا هستند؟ خودتان را نشان بدهید و به آن ها بگویید که برندی متعل به آن ها هستید؛همانی هستید که سلیقه وعلاقه و نیازشان میخواهد.(البته واقعا اینطور باشید؛ مردم باهوش شده اند و گول زدن را تشخیص میدهند!!)

چک لیست حرفه ای برند سازی

لینک ثبت نام

زمان برگذاری:

23 ام و 24 ام تیر ماه 1401 (ساعت 9 صبح تا 14 ظهر) پنجشنبه و جمعه

هزینه دوره:

اعضای عادی: 90,000 تومان ... اعضای دانش بنیان:50,000 تومان

وبلاگ

ایده برای کسب و کار
تجارت

20 ایده برای کسب و کار با پول کم

چرا راه اندازی یک کسب و کار کوچک با موفقیت …

بیزینس کوچینگ

LEARNING FOR BUSSINES

چرا و چگونه یادگیری مداوم کلید موفقیت هر کسب و …

مديريت بازاريابي صنعتي
ارزیابی و مدیریت کیفیت

مديريت بازاريابي صنعتي

عملكرد فرايند خريد سازگاري خريدار: سازگاري خريدار عبارتند از برآورده …

انواع مشتری
کسب و کار

انواع مشتری

انواع مشتریان: از نظر بسیاری از سازمانها، مشتریان خوب، کسانی …

اهمیت مجوز مشاغل خانگی
بیزینس کوچینگ

اهمیت دریافت مجوز کسب و کار خانگی

مقدمه : امروزه كسب و كارهاي خانگي به عنوان راهكاري …

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare