رویداد جامع بازاریابی و برند سازی
درباره رویداد
توضیحات :
رویداد تخصصی برندینگ ومارکتینگ پیش زمینه ای از دوره منحصر به فرد تربیت مشاور حرفه ای برندینگ و
مارکتینگ میباشد که در این رویداد اهداف کلان برند سازی و بازار شناسی و بازار سازی و همینطور فروش و
تبادلات مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرد .
این رویداد با رویکرد های جامعی از جمله :
- مدیریت و مشاوره در حوزه های برند سازی محصولات و خدمات
- روش های نوین بازاریابی و فروش محصولات و خدمات
- طراحی استراتژی های بازار شناسی و تبلیغاتی
- کوچینگ و مدیریت سازمانی
- هویت سازی و توسعه فضای تجارت و کسب وکار
- اشتغال آفرینی پایدار و زمینه سازی برای صادرات و واردات
- ارزش سازی برای برند و هویت سازمانی
- محصول سازی و طراحی ارزش پیشنهادی
به مدت 4 ساعت در فضای کاملا تعاملی و آموزشی در شهر مشهد برگزار میگردد .
موسسه ی مدیریت کسب و کار مهام در نظر دارد رویداد تخصصی برندینگ و مارکتینگ در بازار های بین المللی را با رویکرد
انتقال محتوا و آموزش و توسعه ی فضای تجاری ، تولیدی و اشتغال آفرینی را در تاریخ 25و26 خرداد ماه سال یک هزار و چهارصد و یک در
پایتخت معنوی جهان اسلام ، مشهد الرضا(علیه السلام) ، با حضور بیش از یک هزار نفر از فعالان اقتصادی اکوسیستم های : استارتاپی
، بازرگانان ، فعالین تجاری ، تولیدی ها و مدیران کسب وکار ها و مدیران کارخانجات برگزارنماید.
با درنظر گرفتن موقعیت استراتژیک منطقه ای ایران و میزان اهمیت تعامل و تجارت با دیگر کشور ها منجمله همسایگان و شرایط
اقتصادی موجود اولویت بسیار زیادی درفرایندهای برندسازی وبالا رفتن مهارت های فردی وهمچنین زمینه سازی برای اقدام های سازنده
ی B2B برای تاجران ، بازرگانان ، تولیدی ها و … با فعالین اقتصادی دیگر کشورها لازمه رشد اقتصادی و توسعه تجارت تنها در یادگیری
مهارت های واقعی برندینگ و مارکتینگ حرفه ای است که هر مدیری باید در سطح یک مشاور حرفه ای رشد کرده و مهارت های خود را
اعتال ببخشد .
برخی مشخصات کلی از برنامه ها :
- این رویداد فضای تبادل اطلاعات ، ارتباط با مدیران و فضایی آموزشی است .
- فضای اختصاصی در موضوع بازرگانی و برندینگ بازرگانی به عنوان یک ماژول آموزشی اختصاصی (یک ساعت)
- رویداد حرفه ای ها در برندینگ و مارکتینگ (همزمان به صورت لایو)
- ترجمه و گزارش سایت به انگلیسی.
برخی سرفصل های این دوره:
1.بازاریابی:
- تحلیل محیط و آنالیز داخلی
- تحقیقات بازار
- استراتژی های بازاریابی
- مارکتینگ پلن
- مدیریت برند
- solution marketing
- دیجیتال مارکتینگ
- هک رشد
- ترند های مارکتینگ AR,VR,Al,QR
2.برندسازی:
- چیستی چرایی و چگونگی برند و برندسازی
- تحقیقات در حوزه برند
- مهارت های نوین برندینگ
- چهارپایه ی برندینگ
- آفرینش برند
- ارزیابی برند
- فرایند برندینگ
3.فروش:
- برنامه ریزی فروش
- قیف فروش
- کانال های فروش b2c,b2b آنلاین و…
- آنالیز دیتای فروش
- تحلیل رفتار مصرف کننده
- سنجه های فروش و مارکتینگ
- crm
- مبحث مالی فروش
- مدیریت منابع انسانی فروش
- کوچینگ فروش
توضیحات کامل این دوره را میتوانید در پی دی اف زیر مشاهده کنید.
مربیان و سخنرانان رویداد:
خانم دکتر پریسا احمدی منش حمید صباغی مدرس بازاریابی
آقای دکتر مرتضی عطایی نژاد رضا پودینه
مکان
مشهد کوهسنگی سالن صدا و سیما
ما همیشه مشتاق شنیدن صحبت های شما هستیم.
اگر می خواهید در مورد ما بیشتر بدانید یا در مورد سایت نظرات و پیشنهادات کلی دارید ، از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید