ایزو مدیریت خدمات IT

استاندارد ایزو مدیریت خدمات IT چیست؟
با توجه به رشد فناوری  اطلاعات  دادن خدمات با میزان کیفیتی برتر از رقیبان  همچون اولویتی رقابتی مورد توجه سازمان ها قرار گرفته است.با توجه به موقعیت ایجاد شده و تجارب موجود در این موضوع موسسه استاندارد انگلستان ، استاندارد خدمات فناوری اطلاعات را که اصلی برای توسعه و گسترش این موضوع می باشد ارائه کرد.با استمرار تلاش ها استاندارد20000 استانداردی جهانی است که به مقوله مدیریت خدمات فناوري اطلاعات مي‌پردازد.این استاندارد برای ارائه دادن خدمات اثربخش به مشتریان و کسب و کارهای متفاوت گروهی از عملکردها و فرآیندهای مدیریتی را شرح نموده و با نگرشی عملگرا ، کامل کننده  کتابخانه ( (itilمی باشد.اولین قسمت استاندارد شامل الزاماتی رسمی برای دادن خدماتی که مدیریت شده با کیفیتی مقبول مشتریان که برای سازمان تشریح شده و دومین قسمت شرح مهمترین تجارب و راهنمای مورد کاربرد برای فرایند it  می باشدو همچنین راهنمای خوبی برای سازمان هایی که در برابر این استاندارد آماده می شوند محسوب می شود. 
ایزو 20000 بر مدیریت مسائل it  متمرکز است و منجر می شود که سازمانها با حمایت متخصصین تعهد خود به بنیاد و ساختار it  را به نمایش گذارند.مواردی که این استاندارد سازی  it در نظر دارد شامل: گنجایش سیستم، جمع بندی برآورد هزینه ، میزان مدیریت که هنگام تغییر سیستم لازم است و کنترل نرم افزاری و توزیع آن .امروزه مدیریت فناوری اطلاعات برای تجارت امری لازم و ضروری است . نداشتن سازگاری و هماهنگی خدمات it با نیازهای مشتریان و تجارت ها منجر به نگرانی شده که  هر روز رو به افزایش است. بهترین راه حل برای رفع مشکل استفاده از سیستم مدیریت خدمات it بر طبق استاندارد 20000 می باشد گرفتن این استاندارد به سازمان ها کمک می کند تا به مشتریان خود بفهمانند بهترین عملکرد تجاری it را دارا می باشند. این استاندارد الزاماتی که یک سازمان برای دادن خدمات مدیریت شده در کیفیت بالا  و مقبول مشتری را نیاز دارد شرح می دهد .چیزی که سازمان ها وشرکت ها در هر اندازه و مرتبه ای که باشند بر آن اتکا و اعتماد  دارند مدیریت خدمات تاثیرگذار it  می باشد. خدمات فناوری اطلاعات به کارایی هزینه ها ،اطمینان ، همخوانی و اثر گذاری نیازمند است و اهمیتی ندارد که چه فعالیتی را انجام می داده و به کجا وابسته اید.همه این موارد در استاندارد ایزو یافت میشود و هر آنچه لازم دارید را به شما ارائه می دهد. 

مزايای استادارد 20000
-برای اهداف حرفه ای شما همانند پشتیبانی خدمات it  ایجاد می کند .
-محقق ساختن برترین استاندارد بین المللی در زمینه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
 -برای پشتیبانی و حمایت از اهداف تجاری به ترکیب فرایند ها و فناوری افراد می پردازد .
-سازگاری این استاندارد با itil  باعث میشود تا از پیشرفت مستمر پشتیبانی و حمایت کند.
-این استاندارد بصورت الزامی قراردادی مبدل می شود چرا که خدمت دهندگان خارجی   از این گواهینامه  به عنوان -یک عمل موثر و ارزشمند استفاده کرده و در تجارت خود موفق خواهند شد.
-منجر به انتخابی درست از خدمت دهندگان خارجی و مدیریت بهتر آنها می گردد.
-برای پیشرفت کارایی و پایداری خدمات it  فرصتی بیشتر را فراهم ساخته که بر روش خدمت و هزینه موثر می باشد.
-بررسی و ارزیابی فرآیند های مدیریت  خدمات  بوسیله ممیز ی های این گواهینامه امکانپذیر می شود .


چارچوب کاری گواهینامه ایزو 20000
– طرح ریزی و اجرایی کردن مدیریت خدمات 
– فرایند ارائه دادن خدمات
– فرایند های کنترل و ارزیابی ، ارتباطی و راه حل 
-برنامه ریزی برای خدماتی که تغییر یافته و اجرا کردن خدمات جدید 
-الزاماتی که برای یک سیستم مدیریت لازم است

ایزو 20000 یک روش و شیوه نامه ای است که راهکار و روش های مناسبی را در مورد فرایند های it  ارائه می دهد این شیوه ها برای سازمان ها و مراکزی می باشد که برا پیشرفت خدمات برنامه ریزی می کنند و همچنین سازمان هایی که در ارتباط با خدمات فناوری اطلاعات می باشند مورد استفاده است.علاوه بر این  برای خدمت دهندگان it  داخلی و خارجی قابل استفاده می باشد.این استاندارد در قسمت های ارتباطی و همچنین مالی و عمومی اثرات مثبتی گذاشته است.

ایزو مدیریت خدمات IT

کد:                                              ISO 20000 : 2011

قیمت:                                           ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان
 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare