ایزو ارزش نام تجاری

 استاندارد ایزو ارزش نام تجاری چیست؟ ISO-10668
برند سازی 
برندینگ مراحلی است که بوسیله آن سطح عاطفی در ارتباط با یک محصول افزایش می یابد که در نتیجه آن ارزش محصول برای خریداران افزایش پیدا می کند.به عبارت دیگر برندسازی با دادن حس برتری به یک برند موجب افزایش یافتن اعتبار برند در بازار رقابت می گردد.با افزایش یافتن اعتبار یک برند فروش محصولات و خدمات و قیمت آن  نیز بیشتر می گردد.برندینگ تنها ایجاد یک لوگو خاص و زیبا برای کالا یا خدمت نیست بلکه راهی است که بوسیله آن مشتریان محصول و خدمت یک شرکت را بفهمند و تجربه کنند. برند سازی ایجاد یک شاخصه خاص است که اهمیت زیادی برای مشتریان دارد.داشتن یک برند قوی باعث کاهش هزینه های یک شرکت و سودآوری فراوان به وسیله جذب مشتریان وفادار می گردد.با اهمیت ترین چیز در این میان داشتن برند است که به عنوان دارایی چشمگیر شرکت مبدل می گردد که ارزش و اعتبار آن حتی میتواند از تمام دارایی های ملموس آن شرکت یا سازمان بیشتر باشد.با رفتن جامعه به سمت  پیروی از مد داشتن یک برند معتبر یکی از راه های ایجاد برتری و شخصیت در جامعه به حساب می آید.مهم بودن یک برند برای مشتریان به وسیله دانش مشتری از آن برند بوجود می آید که به وسیله ی عواملی ایجاد می شود .دو مورد از مهم ترین آنها عبارتند از :
1- شهرت برند :  اولین چیزی که به ذهن مشتری در انتخاب یک برند از بقیه برند ها می آید شهرت برند است. 
2-وسعت برند: به هرمیزان که ذهن مشتری با برند بیشتر درگیر باشد وفاداری بلند مدت تری ایجاد می شود همانند شرکت هایی چون  گوگل .

نام تجاری چیست؟ 
انتخاب نام تجاری هنر بازاریابی است.  
تعریف نام و برند تجاری از نگاه بازاردانان:
نام تجاری یک علامت ،اصطلاح، نشان یا مجموعی از این هاست که برای شناساندن کالا یا خدمت و برجسته کردن آن کالا یا خدمت از سایر کالا ها و خدمات رقیبان  بکار می رود. علامت تجاری  باعث شناساندن فروشنده یا سازنده آن می شود و برترین نام های تجاری دربرگیرنده ضمانت کیفیت می باشند .
ارزش نام تجاری
زمانی که برای گسترده شدن نام تجاری منابعی اختصاص می یابد مدیران باید تشخیص دهند که کدام ویژگی باعث هدایت مشتری شده و روی پروسه تولید شرکت تاثیر بسزایی  خواهد گذاشت.نام تجاری به عنوان دارایی شرکت باعث افزایش ارزش محصول پایانی می گردد. یک استراتژی قوی برای سهامداران ایجاد ارزش می کند ولی بدلیل آنکه یک الگوی استاندارد و صحیح برای ارزیابی ارزش برند تجاری وجود ندارد درک کردن مقدار ارزش با مشکل مواجه می شود. مانند دو اتومبیل مشابه که تنها تفاوت میان آنها نام آنهاست که یکی از دیگری گران قیمت تر به فروش می رسد و دلیل آن اطمینان و اعتماد مصرف کنندگان به آن برند تجاری است که حتی حاضرند مبلغی مازاد بر قیمت واقعی برای خرید آن اتومبیل پرداخت کنند.امروزه نام تجاری در تصمیم گرفتن مصرف کننده برای خرید آن قدر با اهمیت شده تا جایی که برند تجاری به عنوان دارایی اصلی یک شرکت یا سازمان یاد می شود.

استراتژی نام تجاری
تبلیغات یکی از رایج ترین روش های بالابردن ارزش نام تجاری است . اگر تبلیغات به روش درستی اجرا گردد تاثیر بسزایی در ارتقا نام تجاری برای سازمان خواهد گذاشت .تبلیغات باید به صورتی باشد که به برند تجاری هویت بدهد نه به گونه ای که فقط مردم از آن تبلیغ لذت ببرند.تبلیغات باید بگونه ای باشد که ویژگی متمایز محصول از نگاه مشتری را بشناسد و تبلیغ را برآن محور متمرکز کند.

کاربردهای استراتژیکی نام تجاری
نام تجاری آن چیزی است که شرکت و یا سازمان بوسیله آن شناخته می شود و نکته مهم در مثبت کردن ذهنیت افراد از آن برند مدیریت مشخصه هایی است که آن برند به آن شهرت پیدا کرده و این همان چیزی است که یک برند تجاری را به وجود می آورد .نام تجاری باعث ثبت پیام اصلی برند در ذهن و قلب مشتریان می گردد و یک راه عاطفی بین آن برند و مشتری ایجاد می شود .

ایزو ارزش نام تجاری

کد:                                                  2010 : ISO 10668

قیمت:                                               ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان
 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare