دوره جامع تربیت مشاور

دوره آموزشی و منحصر به فرد تربیت مشاور حرفه ای در حوزه برندینگ و مارکتینگ ،برای این حوزه مجموعه مهام بنا بر سیاست گذاری های خود تصمیم گرفته است تا مبتنی بر علوم جدید ، جدیدترین تغییرات در حوزه های برندینگ و مارکتینگ مشاورانی در سطح بین المللی را برای فعالیت در امور کسب و کار ها تربیت نماید.

مشاور برندینگ و مارکتینگ در حقیقت حلقه گم شده بسیاری از کسب وکارها می باشد.

  • مشاور بازاریابی حرفه ای Marketing Consultant به ارائه استراتژی هایی موثر برای جذب مشتری و بهبود فرصت های شغلی، هم از طریق حفظ مشتری های موجود و هم جذب مشتری جدید برای برند می پردازد. وظیفه او از طریق تجزیه و تحلیل داده ها، بررسی وضعیت فعلی شرکت، موقعیت شرکت در صنعت تولیدی یا خدماتی مربوط به آن و در نهایت ارزیابی موفقیت ها، می تواند چالش ها و منابع موجود را تعیین کرده و از طریق ایجاد کمپین های هدفمند و ارائه یک برنامه بازاریابی موفق به شرکتها کمک کند تا به اهدافی مشخص و قابل سنجش دست پیدا کنند.
  •  مشاور برندینگ تحلیل ها، راه حل ها و بازاریابی عمومی و تخصصی را برای کمپانی ها فراهم می کند تا محصولات خود را به فروش برسانند. آنها این کار را با آنالیز برند و مشاهده اینکه در مقابل رقبا چگونه ایفای نقش می کنند انجام می دهند و با نام استراتژیست برندها نیز شناخته می شوند. یک مشاور برندینگ می تواند شرکت های کوچک را با آنالیز بازار، بازاریابی محتوا، بازرسی وبسایت، جست وجوی کلمات کلیدی و ویدیو مارکتینگ به کمپانی های بزرگ تبدیل کنند.

سر فصل های دوره

صنعت مشاوره

سرفصل

تعدادساعات

 

آشنایی با صنعت مشاوره مدیریت

2

 

فرایند اجرای پروژه مشاوره مدیریت

2

 

نحوه تنظیم و ارائه قرارداد مشاوره

2

 

عارضه یابی

2

 

مدیریت پروژه

2

 

مهارت های ارائه و گزارش دهی

2

 

مهارتهای ارتباطی

2

 

آشنایی با صنعت مشاوره برندینگ

4

 

فرایند اجرای پروژه های مشاوره برند

4

 

اصول و فنون مذاکره

4

 

اصول هویت سازی و عارضه یابی

4

 

30ساعت

برندینگ

سرفصل

تعدادساعات

چیستی چرایی و چگونگی برند و برندسازی

4

تحقیقات در حوزه ی برند

4

مهارت های نوین برندینگ

4

چهارپایه ی برندینگ

4

آفرینش برند

6

ارزیابی برند

6

فرایند برندینگ

4

32ساعت

هویت سازی

سرفصل

تعدادساعات

مفهوم هویت سازمانی

4

پرسنال برندینگ

12

برندینگ سازمانی

6

دیجیتال مارکتینگ و برندسازی

6

28ساعت

مارکتینگ

سرفصل

تعدادساعات

تحلیل محیط و آنالیز داخلی

6

تحقیقات بازار

4

استراتژی های بازاریابی

4

مارکتینگ پلن

4

مدیریت برند

2

Solution marketing

2

دیجیتال مارکتینگ

4

هک رشد

2

ترندهای مارکتینگAl,VR,Al

2

30ساعت

فروش

سرفصل

تعدادساعات

برنامه ریزی فروش

2

قیف فروش

2

کانال های فروش b2b,b2c, آنلاین و..

4

آنالیز دیتای فروش

4

تحلیل رفتار مصرف کننده

2

سنجه های فروش و مارکتینگ

4

crm

4

مبحث مالی فروش

4

مدیریت منابع انسانی فروش

4

کوچینگ فروش

4

34ساعت

مخاطبین دوره چه کسانی هستند ؟

  • مدیران فروش و برندینگ در سازمان ها، شرکتها، گروه های تجاری و کلیه سازمان های فعال در استارتاپ ها و کارخانجات مدیران و اعضای هیات علمی
  • مدیر شرکت ها و کارخانجات که خودشان مایلند در زمینه مباحث نوین و جدید مارکتینگ و همینطور برندینگ که دو مقوله مکمل است سازمان خود را متحول کنند.
  • فارغ التحصیلان رشته های مدیریت، بازرگانی، MBA و DBA که مایلند در حوزه مشاوره به صورت حرفه ای وارد شوند و کسب و کار خود را بسازند.
  • کلیه علاقه مندان به مباحث برند سازی و مدیریت سازمانی، و همینطور مقوله فروش و درآمد زایی

هدایای ویژه ی دوره

ازجمله ویژگی های این دوره این نکته را باید گفت که شما در هر رده بندی شغلی که باشید امکان ارائه خدمات را خواهید داشت، یاد میگیرید که چطور در گوگل صدر نشین باشید و چطور میزان فروش خود را هر روز بیشتر کنید؛ همچنین در این دوره برترین ها امکان همکاری و فعالیت در تیم بزرگ مهام را خواهند داشت.

هدایای این دوره نیز منحصر به فرد در حوزه آموزش است.

فلش

طراحی سایت تخصصی برای شما عزیزان به صورت حرفه ای.

آموزش تخصصی مهارت های شبکه های اجتماعی

10 ساعت کوچ تخصصی در حوزه کسب و کارتان​

ارائه خدمات جامع طراحی ابزار های تبلیغاتی

عضویت در ماهنامه جامع باشگاه مدیران مهام

تولید تخصصی موشن گرافی حرفه ای معرفی شما

هدایای ویژه

هزینه دوره تخصصی تربیت مشاور:

27,000,000 تومان

6,700,000 تومان

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare