در چند سال اخیر با ورود ویروس کرونا و خانه نشین شدن اکثر مردم؛ کسبوکارها روی به آنلاین شدن آوردند و سعی کردند بیزینس و استراتژی بازاریابی خود را در بستر دیجیتال پیاده سازی کنند. از طرفی این روز ها با اتفاقات گسترده در اینترنت ایران رویکرد ها برای استفاده درست و دقیق از سایت ها خیلی بالا رفته است .این امر باعث ایجاد شغلهای جدیدی چون کارشناس سوشال مدیا مارکتینگ، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت، کارشناس تولید محتوا و غیره بود. تا جایی که طبق آمار امروزه دیجیتال مارکتینگ در بین 10 شغل پر تقاضا از سوی کارفرمایان قرار گرفته است. بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ مرکز مهام در تلاش است با ارائه جدیدترین و کاربردیترین مهارتهای این حوزه، افراد علاقه مند را برای جذب در شرکتها آماده نماید.
این بوت کمپ مناسب چه کسانی است؟
یک دیجیتال مارکتر کسیست که به روابط عمومی، بازرگانی و فروش و کسبوکار اینترنتی علاقه دارد و به دنبال یک شغل منعطف، هیجانانگیز و پویاست. این دوره برای افرادی مناسب است که توانایی کار تیمی دارند؛ نوشتن را دوست دارند، فعالیت در شبکههای اجتماعی برایشان جذاب است و از رقابت با سایر کسبوکارها و هیجان آن لذت میبرند. البته برای آینده میتوانند به صورت فریلنسری و شخصی کار کنند ولی به طور کلی دیجیتال مارکتینگ یک حوزه کار تیمی است.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.